SY00 Nur_50 ben hiç duymadım mihra ismini ama çok beğendim anlamida çok güzel ama bı turlu begendiremedim veradan daha güzel bence 🤣 Vera ya ısınmaya çalışıyorum bilemedim ya
SY00 Nur_50 herşeyi kulp buluyolar gerçekten 🤣 aynı benim eşimde itici seslenmesini beğenmedim demişti🤣
Nur_50 SY00 😂😂hayırlısj olsun işin zor benim daha minnacık şimdiden ad buluyoruz kız erkek🤣eşim doğuma ancak beğenir