Merhaba kızlar, 37+5 deyiz haftaya doğumum olacak inşallah. Sizlere merak ettiğim bazı sorularım var sezeryan sonrası süt olması için hoşaftır badem sütüdür kullanan var mı etkili mi vee doğumdan sonra türk kahvesi mi içiliyor Nescafe mi narkozu atmak için hazırlıklı gitmek istiyorum hastaneye 😘