Ben reglime 9 gün kala ilk sabah idrarda.yapmistim şüphem olduğu için ilk ikinci cizgi çıkmadı akşam tesadüf tekrar baktığımda aynı bu şekilde ikinci çizgiyi gördüm hayali.cizgi diyorlar ama ben hamileymisim şuan 16 haftalik olduk hayırlı olsun sizde hamilesiniz inşallah sağlıklı Bi.gebelik geçirirsiniz yine de Bi kaç gün sonra tekrar test yapın ya da tekrar kan verin şuna beta değeri dusuk olduğu için bu kadar silik cikiyor cizgi