_Feslegennn__34 aysenuroztunc ayyy bilmıyorum ya en çok korkutan vücudumun çok sıcak olması bir de günüm gerçekten sekiz gün geçti hala hiçbir şey yok ben de anlamış değilim pazartesi işte tekrar özele gideceğim bakayım ne diyecek
aysenuroztunc _Feslegennn__34 ben sıcak duş aldım biraz da masaj yaptım hafif pembe gelmiş oluyorum sanırım çok şükür
Sibelsibos aysenuroztunc ne diyelim herşeyin pozitif tarafını görmemiz gerekiyor işte bu varliğa kadın denir 🥰😂😂😂
aysenuroztunc _Feslegennn__34 inşallah bebiş vardır yoksa da bi an önce olmanı isterim çünkü belirsizlik daha kötü yeni ay yeni umut ❣️
Aylanursu Sibelsibos Yok yok canım Ağustos tam sıcakların olduğu dönem keyfini iyi cikartirsiniz merak etme ☺️
aysenuroztunc Esssssnnuurrr anama keşke ikimizden biri bari mutlu haberi alsaydı neyse hayırlısı olsun artık sonraki aylara bakıcaz ☺️
Esssssnnuurrr aysenuroztunc canım benim böyle lekenme oldu dedim tamam adet oldum sonra evde bir test vardı dedim yapayım belki yerleşmedir onda da test pozitif oldu hemen çıktı çizgi sabah kalktım erken gebelik yaptım yok kafayı yiycem he