Dicle06 Kızlar doktor 25+3 iken gittiğim bebeğime 780 gram normal dedi . Bana normal gelmedi postlarda 800 küsür 900 küsürleri okudum hep nasıl kilo aldırabilirim bebeğime ?
minikmmucizem Dicle06 her bebek ayn8 haftada ayn8 kg da olmaz canım kendini strese sokma bence sağlıklı beslen
Koztaburcan Dicle06 bol bol kaşar peyniri kefir yumurta benim en çok bunlardan kilo aldı en çok bunları yiyom her gün
Dicle06 Blueberry0 muz ceviz badem fındık yumurta beyaz peynir yiyorum kaşar peyniri yemedim alayım onu sağol canım 🌼
Catsofmom Koztaburcan Şeker yüklemesi yaptırdın mı kuzum. Şeker çıkmazsa iri tombul kuzun geliyor demektir 🥰 yeter ki sağlıklı olsunlar gerisi halledilir
Koztaburcan Catsofmom yok yaptırmadım beslenmeme dikkat edicem ama şeker varsa da zaten diyet verecekler bende dikkat edicem bakalım şeker yüklemesi pek yaptırmak istemiyorum eşimde istemiyor
Catsofmom Koztaburcan Şeker yüklemesinde 2 baklava şekeri var kuzum. Allah korusun şekerin varsa çocukta kalıcı şeker hastalıgı oluşmasın diye ilaç desteği veriyor doktor. Senin kararın tabi kim ne diyebilir 🙏
Koztaburcan Catsofmom ilaç tavsiye etmiyorlar diye biliyorum genelde diyet veriyorlar diyetisyene yönlendiriyorlar sanırım 😊ya da ben yanlış biliyorum
Catsofmom Koztaburcan Benimde suyum fazlaydı. Şeker testi yapalım dedi doktorum. Değerleri varmış eğer yüksek çıkarsa insülin vereceğim karnından vuracaksın demişti. Çok korkuttu manyak doktor beni 😔 yokmuş çok şükür
Koztaburcan Catsofmom suyum normal dedi sadece bebek kilolu dedi 😂 benide korkuttu ama kuzenimin bebeği 4 kiloyu geçik doğdu ve 2 3 hafta önden gidiyodu o da yaptırmadı çocuğu sağlıklı şükür
seher578 Dicle06 Panik yok, sakin. Erken daha, son aylar önemli, haftasıyla uyumu önemli. Bir-iki hafta ileri der, geri der, o zaman endişe edilir. Şimdi sağlıklı ve dengeli beslenin yeter.
Dicle06 seher578 haftasıyla uyumlu dedi çok şükür canım burda ki postlarda hep daha yüksek kiloları okudum acaba az mı dedim