Kızlar bırbırımıze doktor önersek ♥️ memnun kaldıgınız yada sevmedıgınız doktorları
Ilk ben soyleyeyım ılk dogumumu ıstege baglı sezeryan oldum, Karatas hastanesı Arzu hanımda, sabah 9da odaya geldım oglen 2 gıbı ayaga kaldırdılar hıc oturmadım gerı :) cok sukur sıfır agrı ve acılı bır dogum oldu ♥️