ister istemez kafamdanda atamiyorum bazen aman diyorum olmasada olur kader diyorum sonra yine umut etmeye basliyorum normalde 10 yila girdik evlilikde esim hic bisekilde istemedi 30 yasindayiz suan ikimizde 1 bucuk yildir istemeye basladi bende sorun var saniodu bana demedigini birakmadi sorun kendinde olunca simdide.diyorki saglik sorunu bu herkesin basina gelebilir hersey allahdan yapacak bisey yok diyor bende bana dediklerini diyemiyorum yoksa yirtinir