fatmaaasennn Arkadaşlar 1 krem takım pentiden aldım ama bi tane de saten beyaz almak istiyorum. Sizce beyaz sorun olur mu hastenede. Yani sizce nasıl renk tercih etmeliyim hiçbir fikrim yok deneyimlerinizi yazar mısınız. Sezaryen doğum yapacagım
Beren00 fatmaaasennn ben bordo ve yeşil bide açık mavi aldım beyaz cesaret edemedim sezeryansa bilmiyorum ama
Tugce3441 fatmaaasennn ben beyaz almadım şahsen kan man çıkar zaten dikişliyim ona dönüp bakamam diye 😂
Sudavu Saten takim hic kullanisli olmaz hele ki yaz dogumu ise sicaktan kötü olursun. En iyisi pamujlu rahat genis pijama takimlari canim
Sudavu Ben valizime 1 takim beyaz 1 beden buyuk pijama takimi. 1 takim gri pijama takimi koydum yeterli olur diye düşünüyoruz
Kdemir55 Chakra’da bir alana bir bedava var. Bende temmuzda doğum yapacağım için şortlu pamuk takım ve sabahlık aldım. Bir de gecelik ve sabahlık aldım. Bir de pijama takımı alayım diyorum bende sezaryen olacağım o yüzden koyu renkler alıyorum
siyahinciii Beyaz alt üst olarak for you moda diye Trendyolda bir marka var ben indirimden almıştım beyaz satenli evde giydim yakmıyor incecik ona bakabilirsin uzun kollu canım benimde sezeryan olacak
Sunshine__ fatmaaasennn Beyazı çevremde bir kaç kişi aldı pek memnun olmadılar çünkü kan falan dışına çıkma durumu olmuştu rahat edemediklerini söylediler her an bir şey olabilir gibi hissediyorduk dediler
Sunshine__ Ndbl03 Vallahi çevremde kullanan kimseyi tanımıyorum benimde ilk gebeliğim bi fikrim yok canım ama ben diyorum depend kullanırsak çıkmaz bence
gulsumd1 fatmaaasennn beyazı fotoğraf çekinmek için kullanacaksınız sanırım Çünkü diğer türlü rahat olmaz beyaz haricinde 2 tane takımınız olması gerekiyor 😌
Ndbl03 Sunshine__ bencede zaten ondan çıkması gibi birşey olacağını sanmıyorum yaa baya kaplıyor hem beli yüksek hem içi çok emici ☺️