Simaybalim22 Aliışveriş yapsçan barmı bu sıteden giyim ürünlerinde gelıyormu ben kırpık sıparıs etmıstım kozmetık urunu dıye gelmedı para bosuna gitmişti acaba kıfaette oyle oluyormu
Deletedmom_106 Simaybalim22 benim eşim hep alışveriş yapar. Beğenmediği zaman iade eder ürünü bile almadan para iadesi yaparlar . Size nasıl yapmadılar
Beren00 Simaybalim22 gümrük vergisi kargo parası falan oluyor çok pahalı ya geliyor ürünler bilginiz olsun
Aslibali Simaybalim22 bebeğim için geç elambasi almıştım silikon daha bugün geldi çok tatlı. 2 ay öncesinden de kendime çanta aldım i da çok iyi geldi.