Zbalkal Gmzdgy doğum yapmadım henüz fakat serklajım orada yapıldı. Doğumumda Allahın izniyle orda olacak eltim de orda doğum yaptı. Tek kelimeyle harikalar. Anne bebek dostu hastane diye geçiyor zaten ve inanın prensesler gibi hissettiriyorlar.
ArvenMom Gmzdgy ben yaptım çok memnun kaldım yine olsa yine orası aşırı iyilerdi ilgilenmeleri olsun ebeler hemşireler çocuk doktoru hala kızımı doktoruna götürürüm orda devam ediyoruz
Zbalkal Gmzdgy doğum için henüz net fiyat konuşulmadı dikişim için 13000 tl ödedik doğum için 30000 tl den bahsediliyor insanlar arasında ama kulaktan kulağa yayılan dedikodu mudur gerçek midir inanın bilmiyorum 🤷🏻♀️