Merhabalar 22 haftaya girdim gireli ara ara adet sancılarına benzer ağrılar giriyor karnıma kızlar. Hiç bir problemim yok normalde 2 hafta önce detaylı ultrasona girdim herşey normal dedi doktorum. Fakat 3 gündür sancı yaşıyorum. Uzaninca geçiyor ama ayaktayken çok ağrısı oluyor. Benim haftalarımda olup bu sancıları yaşayanlar oldumu? Daha randevuya 2 hafta var.. gecmesse acile mecbur gideceğim.. 🥺 annem yalancı sancıların başlamış olabilir dedi ama bir türlü icim rahat etmiyor.. hem daha çok erken 😔 ha birde bebeğim çok hareketli gece gündüz demeden durmuyor hiç yinede çok endişeleniyorum 😢