minigim1669 Kızlar resmen sol kalça üstümde ve belimin tam ortasında bıçak saplanır gibi bir ağrı var. Doğum belirtisi olabilir mi?????
Gmzdgy minigim1669 kaslar kısaldığı için agrılar normall demıstı doktorum. Ben sırf bu agrılar olmaması için pilatese gitttim ve hiç bir ağrı cekmedim hamilelik sürecimde 🥹