Hulypehlvn Merhabalar 10. Haftamızdayız ama bebeğimi henüz hiç hissetmedim bu normal mi sizler ilk ne zaman hissetmiştiniz
Sermec27 Hulypehlvn zaten bu haftalarda hissedilmez ben ilk oğlumu 18 de ikinci oğlumu 16 da hissetmiştim 🥰
Ozge56 Hulypehlvn aceleci kız seni 😂😂 10 haftada bebek haraketmi eder Allah seni 😂 19 20 hafta hissedersin
Elitopatra25 Hulypehlvn ben 20 haftadayım ben bile bugün hissettiysem daha yeni senin hissetmemen normal bence aramızda 10 hafta var çok erken hissedebilmen için
Buray2804 Hulypehlvn 16. Haftalarımda göz kırpması gibi bir his vardı yalnızca şuan içimde akrobasik hareketler peşinde uyuyamıyorummmmm😂
anapanda12 Hulypehlvn 10 haftalık nohut kadar boyuyla napsın kız nasıl bi işaret versin 😅 sabırlık biraz daha dayan 16dan sonra başlar pıt pıt etmeye
Esraguvennn Hulypehlvn daha hissetmezsiniz zaten çünkü çok küçük. İlk gebeliklerde 22. Haftaya kadar anca hissediliyor değişebilir tabi ama 2. Gebeliklerde daha erken hissedilebiliyo. İlkinde 21 haftalık falandı 2. Gebelikte de 19 haftalık hissettim.