Bende öyleyim 4-5 gündür aşırı bel ağrısı çekiyorum böyle nasıl desem oturup kalkarken ve uzun süre aynı pozisyonda kalınca birdan kalkınca sağ bacağımin üstüne basamıyorum wc bile zor oturuyorum bazn ağlıyorum o derece, bugün kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek