anneoluyorumx 33+4′üz şuanda Pazartesi sabahı doğuma giriyorum. Gebeliğim riskli diye cinsiyet belli olur olmaz herşeyi almıştık kıyafetlerinide ütüledik yerleştirdik. Bi valiz yaptık Salı günü kontrolde doğuma alcam dedi riske girdik diye artık Perşembe alacaktı ciğer geliştirici yaptık tekrar 2.ye 2şer doz vuruldum dün baktı bugünde baktı son kez Pazartesi alıyoruz dedi tüm işlemleri yaptık herşey hazırda bekliyoruz 😊