Zelihabin 2020 de pandemi vardı ve orada doğum yaptım. Hastanenin temizliği çok güzeldi ve özel hastane gibi muamele vardı yani ben kötü bi tecrübe yaşamadım bu konuda duş aldırdılar ilgilendiler sağolsunlar. Aynı odada yattım ve doğum yaptım hiç başka bi yere taşınmama gerek kalmadı çocuğum hiç gözümün önünden ayrılmadı herşeyi yanımda oldu aşısı vs. Hemen kucağıma verdiler emzirmemi sağladılar. Benim tek sıkıntım şahsi olarak çok fazla erkek hemşire doktor muayene etti ve ister istemez kendimi kastım o anlamda sıkıldım. Onun dışında gayet güzel ve tecrübeli bi hastane bence. Tabi bu konuda rahatsızlık duymayanlarda olabilir saygı duyarım kendi yaşadığımı anlatmak için söyledim. Şimdi tekrar hamileyim. Ama bu sefer özel 19 mayıs hastanesinde doğum yapacağım nasipse. Biliyorumki aynı kalite olmayacak özel olmasına rağmen ama burda sadece kadın doktor tercih edebileceğim için yapıyorum. Yoksa yine şehir hastanesinde doğum yapardım hem tek kişilik odalar hem ücretsiz hem temiz. kadın doktor tercihim olsaydı muhteşemdi. Bu kadar ücret ödemek istemezdim hayırlısı olsun.