Kizlar bugun bebegim mosmor oldu hastahaneden cikiyorduk tam kiyafetlerini degistirip cok aglatmislar galiba o yuzden olmus oksijene bagladilar eve eli bos dondum( 24saat musahide altinda olacakmis. Nefesini tutiyor arada premature bebek 36haftalik.cok korkuyorum her hangi bir hastaligi olur ya eve gelirsede boyle nobet gecirirse
Basina gelrn oldumu bilgisi olan varmi?