Devit bitince yazdırdım tekrar ama prospektüsünde hamilelerin rutin kullanımı önerilmemektedir “ yazıyordu. 2 li taramada vermişti şuan 20. Haftadayım kullanmaya devam edeyim mi sormayı da unuttum ya kafama takıldı. Elenatal 2 , kan ilacı ve d3 kullanıyorum. Omega destekli bir vitamin al demişti imom yada elenatal önerdi