Gamze1906 bak benim adetim geçmeden once bir sabah uyanin ca gögusumde şişlik hiss etdim benim hep kuçuktu o yuzden şaşirdim internetden baktim ve gebelik belirtisi oldugunu oyrendim ama bu adet olmadan oncede oluyormuş sonra çok kisa bir bas donmesi yasadim 10 saniye filan mutfaga tapak goturuyordum oturmak istegim o denli yani cabuk geçti birde akintim oldu yerlesme akintisi oda adet gunumde oldu adet olacagim sandim ama olmadi bu kadar benim esas belirtilerim gebeligi oyrendigimden sonra 3 ayima kadar oldu sonra o kadar rahatdim ki hamile oldugumu bile unutuyordum ama malesef kurtajla sonuçlandi simdi istiyoruz bebek bu 3 4 gune adet olmam gerek yine gogusumde şiş hiss ediyorum ama adet belirtisi ola bilir diye inanmiyorum test de yaptim negatif zaten hayirlisi olsun