Bir kere şarda ultrason çektirecektim. Muayene parasını kartla çekiyorlar güzel, ultrasona gittim yanımda nakit de yoktu 50 tl para istediler ama nakit olmak zorundaymış ultrason kısmında kart geçmiyormuş.. atmye gittim atmde de para yoktu kaldım öyle ortada.. bir özel hastanenin hastayı zor durumda bırakmamak için elinden geleni yapması gerektiğini düşünüyorum. Ben de gittim yöneticisine şikayet ettim dedim ya para verin ultrasonum için ya da dedim şu sistemi değiştirin kartla ödeyelim. Adam direkt sesimi çıkarmayayım diye parayı uzattı alın bunu verin sonra getirirsiniz.. sonra şikayet kutusuna da yazdım bu durumu. Bana bir ay sonra geri döndüler, neymiş ultrasonun olduğu yerde sıra birikiyormuş o yüzden kartla ödeme almıyorlarmış.. dedim insanlar başka gün gelip ultrason çektirmektense o gün o sırayı beklerler, ayrıca orda oturma yerkeri de var dedim. Kadın ısrarla olmaz maalesef sistemi değiştiremeyiz diyor. Bir sürü de insan bu durumdan şikayetçiymiş oradaki parayı nakit almak zorundayız diyen kızlara patlamış millet hep.. ee? Herkes şikayetçiyse neyin derdinde bu hastane yönetimi? Tabiiki ellerine hızlı nakit para geçmesinin..