Eskiden vardı, hamileyken bir kere oldu toz antibiyotik kullandım geçti daha olmamıştı. Şimdi yine enfeksiyon çıktı, toz kullandım ama sarı yoğun akıntım devam ediyor, koyu değil açık sarı. Böyle olanlar var mı? Hamilelik düşündüğüm için ağır antibiyotik kullanmak istemiyorum ne yapabilirim, neden yazın enfeksiyon olur onu da anlamadım, hijyenime dikkat ederim, ayağımı sıcak tutarım da hep😑 kaşıntı da var hafif