Mavisim099 Sudeeee merhaba ic çamaşırı olarak ne koydunuz acaba . Ben 3 tane hamile kilotu 1 tane pedli atlet bitane yarım atlet oetli koysam yeter mi acaba bide dogum sezeryan olacak nasipse
Hande_ismail Mavisim099 bende sezaryen düşünüyorum depend aldım bir paket 3 adet hamile külodu çıtçıtlı body koydum 3 tane (ama tavsiye etmiyorlarmış duyduğum kadarıylaben genede koydum) emzirme sütyeni 3 adet
Hande_ismail dilay_06 sen sancının olmasını bekleme bence çanta hazırlamak için çünkü o an o aklına bile gelmez
Hande_ismail inciata kız çoçukları erken gelirmiş benim sezaryen olucak nasipse 38-39 da alıyorum dedi doktorum
inciata Hande_ismail oğlum 36+4te geldi kanamayla plesentadan ayrılmıştı bunda da korkuyorum bakalım 39+0da alcam diyor doktorum
Hande_ismail inciata Allah korusun hayırlısıyla gelsin inşallah kötü düşünme herşeyi iyi düşün iyi olsun 🙏
Fik Neler koydunuz adetli olarak yazabilirmisiniz fikir olsun bizlere 🥰 sağlıkla gelsin inşallah minik kuş 💞