Evimde şu an anne yanı beşik, ana kucağı (babybjörn) , ahşap beşik var. Ve bu başlıkta yazdıklarım şart mı? Olmazsa olmaz mı yani. Reflü yatağı almayı düşünmüyorum doktor önermedikçe çünkü kusan bir bebeğim olacak mı bilmiyorum. Emzirme yastığı ve babynest konusunda kararsızım alıp almama arasında . Normal yastık iş görmez mi mesela diyorum