Zeynebtahir ben 86 ile kaldım şuan 92yim yani 42 bedendim hala da 42 elbiseler oluyor, pantalonlar hamile pant. Çok almadım zaten 8 haftam felan kaldı, gereksiz şeyler yeme, bol su iç, her gün yürüyüş yap. Bir de bot etken, 1 50 isen karın bölgesindeki yağdan USG biraz zor olabilir.