Cansu901 Ben yapmayı düşünüyorum canım,sonuçta ilk bebeğim olacak nasipse ve her şeyi içime sinen sekilde olsun istiyorum 💞🥰 cinsiyet partisi de yaptım,hastane odamı da süsliycem,gebelik fotoğrafları da çektiricem😂 sen de eğer hevesin varsa ocinde kalmasın yaptır bence.