Az önce yatisim yapıldı, Gebeligimin 27. Haftasından beri bu 3. Yatisimiz. Tansiyonum 15/16 gördü bugün. Nst hafif sanci var denildi . Bebek 35+5 günle uyumlu dedi doktor . İki doz ciger geliştirici dediler birincisi oldu şimdi. Ciğer gelistiriciden sonra 37, 38 leri gören oldu mu kizlar?