Sevgicik0149 38+1 haftalık hamileyim son günlerde kasılmalarım arttı bugün sabahtan beri aşağıdan baskı hissediyorum ama sancı yok eli kulağında galiba gelmesi yakın sizler nasılsınız aynı durumda olan var mı
esrakkahraman Sevgicik0149 yarın 39 oluyoruz aynı şekilde ağrılarımız sızılarımız var sancımız gelene kadar devam edecek bu belirtiler sanırım
Sevgicik0149 esrakkahraman siz bir hafta öndesiniz hadi bakalım kendi sancılarımızla bi avazda doğuralım