Sevimlianne_adayi Artmed erken gebelik yaptım negatif sizce doğru mudur İnsan bazen inanmak istemiyor bir de artmed çok problemli olduğu için sanırım
Hizligonzales Sevimlianne_adayi cok bilmiyorum acikcasi ben 14.gunu direk gidip kan vermistim evde yapmamistim bence kan verin en kesin cozum o
aslii57 Bana doktorum 12. Gün test yap demişti sabah yaptım negatifdi ogelden sonrada regl oldum zaten