neanladinyurdagull Alprslnbal bence ileri hafta hamile için uygun bir elbise değil ama denemekte fayda var tabiki çok büyük bir göbeğiniz yok ise kemer kısmı beliniz çok kalınlasmadiysa kötü durmaz sanırım.Bu arada türbanlı mısınız
Benanneoluyorum Alprslnbal Elbise çok güzelmiş, ama bence üzerinizde duruş olarak hamilelikte kötü gözükebilir🥴 belden aşşağıya bollaşan prenses model daha güzel olur🙂 veya (takım)
Gulden91 Bence altı bollaşan prenses model bişey bak bu beden de göbekten dolayı büyük beden alman lazım üstleri pot durabilir bence
Alprslnbal Gulden91 deniycem mağazada dediğiniz gibi göbekten dar üstten bol durabilir ama göğüslerimde büyüdü kalçamda eşit oranda genişledim 😁 bi beden büyük denesem sadece tam doldururum gibi hissediyorum
Sunnybabyy Bence hamileler canı ne isterse giyebilir içinde kendini mutlu hissedersen takılma bence hayatın en güzel mucizesi bu göbeğin de tadını çıkartmak lazım 🤗🤗
Alprslnbal Benanneoluyorum olabilir bu modelleri çol beğendim o yüzden giymek istedim tabi kötü durucaksa illa bunu giyemem
Gamze1608 Biraz kötü durabilir önü çok kaldıracak hem arkadan hem önden biraz garip durabilir kiloş düşünmez misin?