Detaylıya gittim bugün 20. Haftadayım doktor çişini yapmış mesanesi boş dedi bebek karnımda çişini mi yapıyor böyle bir durumla karşılaşan var mı mesanesi boş olduğu için göbek kordonu ve mesanesini kontrol edemedim dedi anlamlandıramadım böyle bir şey yaşayan oldu mu ??