snmtncr Bugun 39 haftalik oldum. Sabahtan beri hic bir şeyim yoktu. Yemek yerken karnimdan hafif bir sanci girdi. Ve ara ara girmeye devam ediyor ama sadece karnimda belimde veya kasiklarimda bir sey yok. Dakika tutmam lazim mi bu dogum sancisi olabilir.
Deletedmom15257 snmtncr sen tut cnn herkeste farkli yerlerde ağrı yapar baktin dklarbaşta düzensiz sonra düzenli anlarsın sanci
Deletedmom15257 snmtncr insallah ama kalk duş al bari kalmasa da temiz ol kız kalk.kallk hadi hayırlısı insallah sağ saliim alırsın kucağına insallah
snmtncr Deletedmom15257 simdi giriyorum insallah gercek sancilardir🙇♀️ amin hepimiz sag salim alalim kucagimiza🙇♀️