zeytin_ dün şiddetli baş ağrısı ve eklem ağrısı ile uyandım akşamüstüye doğru ateşim çıkmaya başladı direk acile gittim rahatlatsın diye parol serum taktılar ve o kadar iyi geldi ki bence bekleme hemen bir acile git derim bekledikçe ilerliyor çünkü bugün gayet iyiydim sadece bogaz acım kaldı bol sıcak içecek tüket bir de su