sevcanbyhtn Annebebek_33 1. Kolaydi 2.baya zordu 4 kilo uzeriydi cunku cikaramadim 😁 3. Sezeryana karar verdim gorucez bakalim eylulde insallah
Elisaden İlk çok zor değildi ama sancılar beni yalvarttırıyordu ikinci ise gerçekten çok kolaydı adet sancısından bi tık fazla sancı cektim ötesi yoktu tek ıkınmada kesisiz dikişsiz tertemiz doğurmuştum bende 3.yü merak ediyoruum
Glcn12 Annebebek_33 benim ilki oksdar zor ve kötü bir doğumda ki ikinci nasıl olacak çok korkuyorum 😶😶