Arzu46 valla ilk oğlumda hep iştahım açıktı doğuma kadar 17 kilo almıştım hep tatlı asermistim ikinci oğlumda İlk haftalarda çok iştahsızlık vardı 10. Haftadan sonra iştahım açılmıştı onda da bol bol canım tatlı çekmişti nitekim o kadar yemeye gebelik şekerim çıkmıştı diyet yaptığım için sadece doğuma kadar 8 kilo almıştım şimdi aslında en başından beri iştahım açık ama yapasim yok yani yemek hazırlayacak halim yok eşim eve gelince ona yaptırıyorum yani canım istiyor ama yiyemiyorum 😁 bakalım bunun cinsiyeti ne olacak sağlıcakla kucağımiza alırız inşallah 🤲🥰