Mimi10 bunu doktoruna danissan iyi olur çünkü muayene gerektirir bu tarz bulgular
Gunes17 danıştım çok şükür bir sorun olmadığını söyledi. Yağ bezesi dedi
Mimi10 çok şükür geçmiş olsun
Gmze012 teşekkür ederim canım🙏🏽