Izmir buca kadin dogumda şinasi bey dogumuma girmisti 3 yil önce kendisi cok kibar hadi kizim diye diye guzel bi dogum oldu sonrasinda da benimle cok guzel ilgilendi Allah razi olsun korona donemi olmasina ragmen ebelerden çok cok kibardi imkanim olsa yine ona giderim ama aliağadayim artik