A16 Kızlar doktorum 38+2 7 Temmuza ameliyat günü verdi. Sizce erken mi? Bebeğimin suyu iyi erken doğum riskimde yok bana erken geldi ama tarih
tubimom A16 yok canım erken değil bence zaten gelişimi ile ilgili sıkıntı olsa söylerdi doktor bu haftalar normal 36 dan sonra gelişim iyiyse
sevcanbyhtn A16 erken degil cnm bnm ilk iki dogumda kendiliginden bu haftalarda baslamisti bu 3. Gebeligim sezeryan olucam doktor 38. Haftada alicaz dedi gelisim acisindan yeterli bir hafta bence yoksa doktorlar riske girmez saglikla gelsin bebisin ne guzel az kalmis 🥰
AnneAdayi56 A16 bende 37 haftadayim doktorum 2 hafta sonrasında gel sonra karar veririz dedi anlaşılan 39 da geçecek bizimki
Betul67 A16 bebeğin gelişimini iyiyse hiç sıkıntı olmaz🌸 benim de 37+5 olduğunda alınacak bebişim. Suyum fazla ve bebek 2 hafta önden gidiyor 🫶🏻
cauuv1 Genelde 39 a kadar bekletiyolar ben suan 38+3 üm, alalım dedim doktora dayanamıyorum diye ama acele etmiş oluruz dedi bebek iyi ve her sey yolunda oldugu icin ne kadar anne karnında durursa o kadar bebek için iyi dedi zor dayanıyorum..
Sbll16 A16 bende 38+1 olduğunda kontrole gittim şu an 38+3 normal zamanımda doğum yaparsam 26-28 Haziran arası doğum yapmam gerekiyor sanırım ikimizde aynı zamanlardayız size nasıl 7 Temmuz dediler, 41. Haftada mı sezeryan olacaksınız? Anlamadımm