Zeynep6858 HAYIRLI Akşam arkadaşlar 4 Temmuz da çam şakura da sezeryan doğum yapacak olan var mı bana o güne gün verdiler 😇
Zeynep6858 Anonim3447 evet daha önceden de oraya gidiyordum 35 hafta da gittim 39 hafta da doğum dedi ve 4 Temmuz için gün verdiler ilk gebeliğim de sezeryan
Anonim3447 Zeynep6858 bizim eve çok uzak ama içinde 3.derece yoğun bakım olduğu için orayı önerdi şuan gittiğim devlet hastanesi
Zeynep6858 Aslan10 valla 5 aydır gidiyorum çok memnunum şuan için olumsuz hiç bir şey ile karşılaşmadım
Aslan10 Zeynep6858 yeni basliycam tavsiye üzerine özel hastaneye karşı biriyim devlet hastanesi güven veriyor
Zeynep6858 Anonim3447 bana da bir doktor önerdi orayı o yüzden gittim ve memnunda kaldım çok şükür ❤️🙏🏻