Deryaq Kızlarrrr karar veremiyorum yaramaz olur diyorlar çok var diyorlar diyorlar da diyorlar 🤷🏻♀️😂
Eymenikoo Deryaq Benim de oğlum olacak Eymen koyucaz 😊 Anlamı da güzel..Yaramaz olur diyen birini de duymadım.
Merve201119 Deryaq sen beğendiysen içine sindiyse başkalarının ne düşündüğü çokta önemli olmamalı canım bence çok güzel bir isim Kuranda geçen bir isim ve benim çevremde tanıdığım iki tane eymen var ikiside sakin
Buse01 Deryaq valla yaramaz oluyrlar ya bugun misafirm geldi cocugu kucuk adi eymen kriz gecirtti bana bole bir cocuk olamaz carpacaktim iki tane yani
deletedmom301 Bende çok istiyorum koymak. Inşallah koyarım. Anlamı güzel bence başkalarının çocuklarına bakmamak lazim😁😁
balinannesi20 Deryaq abimlerde Eymen koydular herkes Eymenler yaramaz oluyor dedi ama onlar yinede koydu yeğenim yaramaz ama bence isimle alakası yok ya ilk çocuk ve ilk torundu herkes şımarttı😂
kayaeda Deryaq bende eymen koyucam canim ins gayet guzel anlamli bi isim yaramazlik konusunada hic inanmiyorum
Eymenikoo Deryaq Ben yanına kayınpederimin ismini koyucam bunu kendim istedim çünkü çok seviyorum onu harika biri ve huyu çok güzel inş oğlum da dedesine çeker 🤗 Biri Kuzey Eymen koymuştu o da hoşuma gitti.