Likayolcusu genelde sezaryen zor geçerse dren koyarlar kanama riskine karşı yada hasta çok kiloluysa konuyor. Yara yerinde kan birikmesin diye. Geçmiş olsun ağrı geçmiyorsa daha kuvvetli narkotik kategorisinde ilaçlar var doktorlar konuşun onları verebilirler