Ozoooo Doktorum kendi doktorum olmadığı için “güvenmediğimi” belirtmişim zaten, demem gibi burada ebe ve hemşire mezunu arkadaşlarımız var onların yorumlarını almak benim için önemli demekki ' ki buraya soruyorum. Happymom’un amacıda bu değil mi? siz daha iyi bilirsiniz moderatör olarak ama bilmediğiniz konuda da dalga geçercesine cevap vermeniz sizin karakterinizi gösterir iyi günler🙂