cookiemonsterr Mucizemgeldi yaklaşık 12. Haftadan beri düzenli alıyorum canım demir magnezyum d vitamini bir de ekstra annelere özel vitamin takviyesi doğuma kadar da kullanıcam
esnyz14 Mucizemgeldi Kullandım, doğum yapana kadar da devam edeceğim. Demir, magnezyum ve d3 kullanıyorum
Htc26 esnyz14 bana da magnezyum yazdı ama kullanmıyorum bir zararı olur mu ve kullanmanın bebeğe katkısı var mı acaba
Pnr_KMRC1 Htc26 bende hiç kullanmadım magnezyum yazdı aldım ama zaten bacaklarında ağrı kasıklarında ağrı olursa kullan demişti hiçte ağrım olmadı ama onun yerine sade soda içiyorum ben
esnyz14 Htc26 Kasılma ve kramplara ağrılara iyi geliyor kullanmanız sizin için iyi olabilir ilerleyen haftalarda daha çok oluyor çünkü
Pnr_KMRC1 Mucizemgeldi hergün düzenli kullanmıyorum 3 ilaç birden bünyeme ağır geliyor tansiyonumu bile düşürüyor zaten kan hapı mahvetti beni bıraktım onu hergün bir tane şeklinde içiyorum multivitamin ve d vitamini
AlpEmir Ben de coraspin dışında diğer vitaminleri içemiyorum, fenalaşıyorum kullandığımda , mutlaka arkasından probiyotik kefir içiyorum