acemii_annee 4 aylık hamileyim. özel bölgemde bir sızlama başladı. yürüyüşümü bile zorlaştırıyor. nedendir acaba
Tiiffany acemii_annee normal gebelikte oluyor rahim büyüyor bebek baskı yapıyor git gide ağırlaşıcaksınız
Krdmn0 acemii_annee doktora sordunuz mu suan bende 4 aylık hamileyim sabahtan beri bi sızı bayagi hissediyorum
nurr0101 acemii_annee Normal canım. Haftaya 8 aylık olacağız yürümekte zorluk çekiyorum doktora sorduğumda artacağını söyledi