Kızlar merhaba bende buraya doğum hikayemi yazmaya hak kazandım 😊 Kontrole diye gidip doğum yapan tek kişi degilim galiba 😊 O gün evden kontrole diye çıkmıştık doktorumuz acil sezeryan dedi gidip anesteziyle görüşmemizi yatışımızı sağlıycanı söyledi ben öyle korktum ve heyecanliydimki anlatamam eşime hemen annemi aramasını söyledim aradık onlarda çok sasirdilar. Yatışımı verdiler hemen ameliyathaneye alındım bebeğimin gelişimi durmuştu ve kalp atışları çok hızlıydı. Epidural anestezi olucanı söylediler ben çok aciycak sandım ama sinek ısırığıgibiydi hemen ayaklarıma dogru bi sıcaklık hissettim ve tamamen uyuştum hemşire beni konuşturup sakinlestiriyordu doktorum girdi içeriye 15 dakika sonra bebeğim göğsümdeydi eşimde benimle birlikte girdi doguma oda çok heyecanlı ve mutluydu anestezinin etkisi geçtiğinde benim çok acım ve ağrım olmadı sürekli ağrı kesici veriliyordu zaten ben yürümeyide tek başıma yaptım. Rabbim bütün doğuracak olanlara yardim etsin insAllah 🤲😊 sorunuz olursa cevaplarım elimden geldiğince 😊💖