Sunshine__ Kızlar bu bir kaç gündür kuyruk sokumum ağrıyor oturup kalkarken batıyor yaşayan var mı varsa ne zaman başladı ve nasıl geçti
Neslihan-3388 Sunshine__ bende burda bekleyeyim aynı sorun bendede var acaba başka yaşayanlarda varmı neden oluyorki
Tiiffany Sunshine__ Nedenını bilmiyorum sanırım kg aldıkca gebelik ilerledikce oluyor 3 gebelik yaşadım daha yeni doğum yaptım. Tam anlamıyla gecmıs değil ama azaldı agrı. Dogum sonrası gecıyor merak etmeyin
Ayse5377 Sunshine__ benim de oldu aynı haftalarda hatta hiç yürüyemedim tutulup kaldım ,egzersizle geçti ,elçin Demirel var onun kalça ağrıları için kısa bir egzersizi var düzenli yaptım 2 güne geçti
Sunshine__ Neslihan-3388 Vallahi bilmiyorum ama cidden zor oluyor bazen unutuyorum kalkıyorum ayağa belimi tuta tuta gidiyor doğrulamıyorum da bi süre zor oluyor valla senin kaç haftalık bebek
Aasli-342874 Sunshine__ 3. Aydan beri yaşıyorum hafta ilerledikçe ağrısı çoğalıyor kalça genişlediği için bebek baskı yaptığı için oluyor
Kardelenerol Doktorum bebek büyüdüğü için oluyor dedi medikallerde oturma simidi var alabilirsin demişti.
aslikls3 Sunshine__ 16.hafta kontrolümde doktorum kuyruk şokumu ağrısı yaşayabilirsin bu normal demişti ve sahiden de birkaç gün sonra başladı ağrı, normalmiş 🌸