Yasdervse 5+6 da beta9661 cıktı normalde olması gerektiği gibimi çokmu yüksek azmı lütfen bılgılerınızı paylaşırmısnz
Maysa01 Bu değer baya çok çıkmış bu değere göre kese çoktan görünmüştür test yapmana gerek yok bence cnm doktora göster o ultrason yapar benim dusuncm
Yasdervse Maysa01 ultrason da keseyı gördk ama ıcı bostu degerın yuksek olması boş gebelık olmaz ınsallah Allahm korusun
Zeynepacar47 Maysa01 evt bugun adetım geçeli 8 gun oldu doktor dedı ultrasyonla daha cok bellı olur ama kandakı betana bakarsak 1 aya yakınsn dedı
Yasdervse Zeynepacar47 kese var ama bebek görünmedi inşallah gerçek bir gebelik vardır 6+1 olduk ınsallah haftaya gıdecegız görürürz 🙏
Maysa01 Yasdervse bende dün kahverengi leke diye gittim kese gördü progestn yazdı küçük daha mercimek kadr bisey var dedi bu ne oluyor