Kumsalllll benim de hep kız doğuyordu Son kontrolde dedim doktora içime kız doğuyor diye doğmasın bak erkek dedi görünce inandım bazı doktorlar kemik yapısına göre falan anliyorlarmis benim doktorum baya yaşlı idi erkek dedi evet çok uyuyordum ilk 3 ay sabah kalkiyordum sanki hiç uyumamisim gibi tekrar uyuyordum