İlk doğumum nisan ayıydı ve resmen sıtma tutmuş gibi tir tir titremiştim. Battaniye de yanıma almadığım için çocuğumhn battaniyesi kıyafetlerle ısınmaya çalışmıştım. Şimdi doğumum temmuzda ve sizce her doğum sonrası o titreme yaşanıyor mu? Yazın doğum yapıp buna maruz kalan var mı acaba ???