buseguzel21 Merhaba yerleşme kanaması veya lekesi gören var mı kasık ağrısıyla birlikte ve kaç gün sürdü
Aysee1123 buseguzel21 Adet gününden 9 gün önce yaşamıştım ben. 1 gün sürdü onda da 2 kere falan oldu çok az lekelenme bu kadar
Annevekizi buseguzel21 bende sanırım yaşadım adete 1 hafta kala leke leke 4 5 gün sürüyor bazen kişiden kişiye değişiyor b 4 gün yaşadım bugün olmadı inşallah vardir
Youngmotherr buseguzel21 ben hamile olduğumu öğrendikten 2 hafta sonra yani adetimden 2 hafta sonra yaşadım hafif leke geldi kahverengi 1 gün sürdü
Beren02 Aysee1123 merhaba yerleşme kalmamasını gördükten ne kader süre sonra pozitifi gördünüz acaba?
Aysee1123 Beren02 Acele etmedim test için yinede, elimde erken gebelik testi vardı fakat bekledim adet günümü. Adetim gecikti 2. günü yapıp gördüm pozitifi
buseguzel21 Youngmotherr Bende onu merak ediyordum hamile olduğunu öğrendikten sonraki yerleşme kanamasını sormuştum adet öncesini değil teşekkür ederim