Ezgikiran Arkadaşlar merhaba 35+3 hamileyim perinatoloji uzmanının yaptığı ultrason taramasında onceki sezeryendan yapisiklik olabilecegi soylendi.Bu durumda olan başka anneler var mı? Ameliyatta bir sorun oluyor mu
elifsen Hamile kalmadan önce hiç belirtisini hissetmediniz mi? Genelde gebeliği bile engeller bu durum. Bir tanıdığımızın da durumu aynıydı ve tedavi olmadan 3.asla yapma dedi doktoru
Ezgikiran elifsen Hayir hic belirtim yoktu hamile kalmada da sorun yasamadm.perinatolojide kesin birsey soylemedi sadece olabilir dedi ama insanin aklina takiliyor
elifsen Ezgikiran doğum sırasında kanama riski çok yüksek, karın genişledikçe aşırı gerilemden dolayı erken doğum riski de var. İkinci bir gözün görmesi iyidir. Bu haftaya kadar fark etmemeleri imkansız aslında
Ezgikiran elifsen 4 farkli doktora gittim ama ultrasonda gozukmuyormus.actiktan sonra gorulurmus yapisiklik.olup olmadigi